- A Nürburgringen látták a Xiaomi SU7 sportosabb verzióját
- Valószínűleg egy 1000+ lóerős verzióról van szó, amivel a Tesla Model S Plaiddel és Porsche Taycan Turbo GT-vel rivalizálna
- Az is benne van a pakliban, hogy jobb köridőt akarnak menni az előbb említett autóknál
A Xiaomi SU7 a problémái ellenére nagy siker. Így nem meglepő, hogy ők is készítik a modell sportosabb, erősebb verzióját. Pedig a jelenlegi legerősebb verzió a Max 673 lóerő és 838 Nm nyomatékkal rendelkezik, de ez mégis kevés, ha olyan ligába akar kerülni, ahol a Model S Plaid és a Taycan Turbo GT, ugyanis itt a lóerők száma négyjegyű.
A napokban a Xiaomi autóját fotózták a Zöld Pokolban, ami valószínűleg az előbb említett sportos verzió lehet, ugyanis a mezei SU7-hez képest ezen egy fix hátsó szárny és elöl egy splitter is látható. Az autó álcázva rótta a köröket, vagyis alaposan nem lehetett szemügyre venni, hogy még milyen változások vannak rajta.
Ha a gyártó célja tényleg egy Plaid, Turbo GT szintű autó létrehozása, akkor ezer lóerőt meghaladó teljesítményre számíthatunk, valamint a 2 másodperchez közeli 0-100-as gyorsulásra. Ezt a Tesla 1,99, a Porsche pedig 2,2 másodperc alatt éri el. Viszont reméljük nem csak a teljesítményt, hanem a fékeket is fejlesztik az autón.
Nem lenne meglepő, ha a Xiaomi azért a Nordschleifén teszteli a SU7-et, hogy jobb köridőt menjen, mint a Tesla Model S Plaid, vagy a Porsche Taycan Turbo GT. Ehhez pedig alaposan fel kell készülniük, ugyanis a Porschéval nemrég 7:07,5-es köridőt mentek. De a Tesla 7:25,2-es ideje is kihívás lehet. Ha pedig rekordot szeretne, akkor a Rimac Nevera 7:05,2-es idejét kell legyőznie.