A Xiaomi első autójából a hibái és ferdítései ellenére (gyenge fékek, ígértnél lassabb gyorsulás, kisebb hatótáv és egyéb apróbb, de kellemetlen problémák) rengeteget adtak el. A SU7 most egy még erősebb verzióval bővül, az Ultrával.
A SU7 Ultra nem kispályás teljesítménnyel jelentkezik: 1548 lóerő, tömege szénszálas karosszériájával 1900 kiló, 0-100 km/h-ás gyorsulása 1,97 másodperc, végsebessége pedig 350 km/h. Az erejét két V8-asnak és egy V6-osnak köszönheti, na de nem olyanoknak.
Ugyanis a Xiaomi az elektromotorjait HyperEngine V8-nak és V6-nak nevezte el, mondván ugyanolyan teljesítményre képesek, mint a hagyományos V8-asok és V6-osok - bár 27200-as fordulatszámmal rendelkező V8-ról még nem hallottunk.
Az akkumulátor kapacitását nem közölték, de azt már tudni lehet, hogy a CATL Qilin 2.0 került bele, aminek feszültsége 897 volt, így újratöltése 12 perc alatt letudható.
A SU7 Max-szal ellentétben itt nagy hangsúlyt fektettek a fékekre, ugyanis már hatdugattyús kovácsolt féknyergek vannak alatta, a fékbetétek pedig 800 Celsius fokot is kibírnak.
A gyengébb kiszerelésekhez képest sokkal sportosabb megjelenést kapott a SU7 Ultra, amit kiegészítettek egy hatalmas hátsó szárnnyal. Így az autó leszorítóereje a 2145 kg-t is elérheti.
A Su7 Ultra még csak prototípus, de a Xiaomi már októberben ráeresztené a Nürburgringre azzal a céllal, hogy ez legyen a leggyorsabb négyajtós villany-szedán. Ehhez a Porsche Taycan Turbo GT rekordját kell megdönteniük, ami 7:07,5 alatt ment körbe a Nordschleifén.