- A Dodge megmutatta, éppen hogy szól az elektromos Charger Daytona.
- Egész jól utánozza a Hemi V8-at, de a többségnek még most sem tetszik.
- Ez már a nagyon sokadik verzió, amit hallhatunk.
Nincs egyszerű dolga Dodge-nak, amióta a Hemi V8-at villanymotorra (is) cserélték a Chargerben. Ezen az sem segített, hogy kezdetben olyan hangja volt az autónak, mint egy morzsaporszívónak, valamint az, hogy több mint 2,5 tonna a tömege.
A gyártó (hang)mérnökei viszont nem adják fel, igyekeznek a lehető legjobban utánozni az igazi Hemi V8 hangját. Nagyon sokadig próbálkozásra már egészen közel járnak hozzá, de a többség (érthető okokból) továbbra sem szereti.
A Dodge hangszóró kipufogója a Fratzonic nevet kapta, amit még 2022-ben hallhatott először a publikum, de már akkor sem aratott osztatlan sikert. Aztán 2023-ban egy újabb verziót mutattak be, de az sem tetszett senkinek. Tavaly óta ismét változotattak az emulált V8 hangján, a Dodge vezérigazgatója elmondta, hogy ez már legalább a századik változat, de valahogy még így sem az igazi.
A generált motorhangban az a csalóka, hogy videókon sokkal rosszabbul hangzanak, mint amilyenek valójában. Erre saját példánk a nemrég tesztelt Ioniq 5 N, aminek hangját videón nem lehet úgy átadni, mint ahogy azt a valóságban hallod.