Nemcsak az elektromos autók piacát célozza a kínai SAIC-csoporthoz tartozó MG, hagyományos hibridet is piacra küldenek, az MG3 Hybrid+ pedig a kisautó-szegmens egyik érdekes darabja lehet 195 lóerővel, 8 másodperces 0-100-as gyorsulással és akár 4,4 literes fogyasztással.
Az MG3 hosszabb, szélesebb és magasabb legtöbb kategóriatársánál, 4113 milliméteres hosszúsággal, 1797 milliméteres szélességgel és 1502 milliméteres magassággal minden dimenziójában nagyobb, mint egy Peugeot 208, egy Renault Clio vagy egy Toyota Yaris, cserébe nehezebb is ezeknél, 1300 kiló körül van a saját tömege, felszereltségtől függően apró eltérésekkel.
Motorja 1,5 literes, négyhengeres, soros és párhuzamos hibridként egyaránt tud működni, teljesen elektromos hajtással akár 60 km/h-val is haladhat. A nagyfeszültségű rendszer 1,83 kWh kapacitású akkumulátora hátra, az ülések alá került. Maximális teljesítménye 195 lóerő, nyomatéka 425 Nm, a WLTP szerinti fogyasztás 4,4 liter, széndioxid-kibocsátása 100 g/km és állítólag akár 800 kilométert is elmegy egy tank benzinnel.
Az MG3 természetesen a GSR2-szabványnak megfelelő összes vezetéstámogató rendszert megkapta, de holttér-figyelő rendszer, sávtartó asszisztens, 360 fokos kamera és hátsó keresztirányú forgalomfigyelés is elérhető hozzá a jól megszokott vészfék-rendszeren, frontális ütközésre való figyelmeztetésen és fáradtságfigyelőn túl.
Elérhető hozzá egy okostelefonos alkalmazás, amivel a távoli klímavezérlés, nyitás-zárás és állapotjelzés elérhető, illetve telefontükrözés is van benne, Apple CarPlay és Android Auto egyaránt. A zongoralakk-bomba felrobbant a beltérben, de cserébe a kijelzők nagyok, a vezető előtt 7 hüvelykes, középen pedig 10 hüvelykes.
A 8,3 millió forintos alapár Comfort felszereltséggel értendő, Comfort+ szinten 8,9 millió forint, a Luxury-csomag pedig a csúcs, amivel 9,5 millió forintba kerül az MG3 Hybrid+.
A Duna Autónál már elindult a teszthét, de október végén hozzánk is érkezik hosszabb időre az autó, a részletes anyaggal nemsokára jelentkezünk.