- Bemutatták a Skoda Enyaq RS Race koncepcióautót.
- Az Enyaq RS Race teljesítménye továbbra is 340 lóerő, viszont 300 kilogrammal könnyebb, mint a sima Enyaq RS.
- A szélesítésen, ültetésen és egyéb kiegészítőkön kívül csaknem teljesen kibelezték a kabint.
Bármennyire szerettem az Enyaq Coupé RS tesztautót, RS-ként rossz volt. A Skoda erre megalkotta egészséges túlzásokkal úgy, amilyennek kellett volna lennie: ez az Enyaq RS Race.
A Skoda kiszélesítette, leültette, 316 kilóval könnyítette az Enyaq Coupé RS-t, amivel már "csak" két tonna nehéz. A szélesítés kimondottan jól áll ennek a nagy testnek, amit nagyobb légbeömlőkkel, splitterekkel és egy hatalmas hátsó szárnnyal egészítettek ki. A végeredmény egy sokkal agresszívabb Enyaq. A 20 colos felni rá mondjuk túlzás, de ez egy koncepció, szóval menő.
Az autó teljesítménye valószínűleg változatlanul 340 lóerő, de a könnyítés miatt a 0-100-as gyorsulást 5,5 másodperc alatt 4,6 alatt teszi meg. A fékeket karbon-kerámia féktárcsákra cserélték, valamint alaposan kibelezték a kabint, hatpontos versenyülések, hidraulikus kézifék és tűzoltórendszer is került bele, de a központi kijelző megmaradt.
Az autót megépítették, már csak azért is, hogy a jövőben átvegyenek ezt-azt az Enyaq RS Race alkotásából - lehet, hogy egy-két újdonság, a frissített Enyaqban is visszaköszön.