Jópofa, de furcsa reklámmal próbálják népszerűsíteni a Fiat 500e-t

2024.10.14. 08:33

  • A Fiat egy reklámban hasonlítja össze a Cybertruckot és az 500e-t.
  • A két modellnek nagyjából semmi köze egymáshoz.
  • De a reklám jópofa.

A Fiat 500e az Egyesült Államokban a kutyának sem kell (bár jelenleg Európában sem kapkodnak érte), az idei év első felében mindössze 470 darabot tudtak belőle, így a gyártását is szüneteltetik. Ezért most a marketing osztályuk készített egy jópofa reklámot, amivel azt akarják bizonyítani, hogy a Fiat 500 mennyivel hangulatosabb a Tesla Cybertruckhoz képest?!

Igen, a Fiat 500-at egy akkora pickuphoz hasonlították, aminek a tengelytávja hosszabb, mint az olaszok kisautója, háromszor drágább (32 500 dollár vs 99 990 dollár) és a hatótávja is több mint kétszer annyi (240 km vs 547 km). De akkor mikben jobb a Fiat 500 a marketingesek szerint? Ezekben:

  •   A Cybertruck sokkol, az 500 pedig cuki.
  • A  Cybertruckot szögek, az 500-at angyalok inspirálták (ez az angol anglesangels szójátékból jött).
  • A Cybertruck *, míg az 500 *.
  • A Cybertruck nehezen fér be szűk helyekre, az 500 könnyen.
  • A Cybertruck ereiben jég folyik, míg az 500 lelkében dal van (???)

Most már mind tudjuk, hogy mi a különbség a két modell között és ez mindenkinek segít dönteni, ha pont ezen két autó megvásárlása között rágódott. Én ezt Európában is bepróbálnám, csak egy Renault Magnumhoz hasonlítva.