Utcai túraautót faragtak a Hyundai Elantra N-ből
- A Hyundai bemutatta az Elantra N TCR Editiont.
- A különleges kiadás új felnivel, hatalmas hátsó szárnnyal és beltéri extrákkal érkezik.
- Európában továbbra sem kapható.
Biztosan nem véletlen összefüggés, hogy miután Michelisz Norbi harmadjára is megszerezte a FIA túraautó világbajnoki címet, a Hyundai bemutatta az Elantra N egy új, különleges kiadását, a TCR Editiont (Michelisz egy Elantra N TCR-rel versenyzik). Az egyetlen baj, hogy itthon továbbra sem árulnak Elantrát.
A TCR verzió kevés ponton különbözik egy sima Elantra N-től, van azonban egy látványos különbség: az állítható, szénszálból készült hátsó szárny. Újak a 19 colos TCR felnik, és négydugattyús, N Performance fékek is járnak ehhez a kiadáshoz.
A beltérben Alcantara sportkormány, Hyundai N-kék biztonsági övek és TCR Edition emblémák jelentik a különbséget a sima Elantra N-hez képest. Az autót Dél-Koreában speciális matricázással is lehet kérni.
A TCR Edition hajtása nem változott az alap N-hez képest: a motor maradt ugyanaz a kétliteres, négyhengeres, turbós benzines, ami 280 lóerőt és 395 Nm csúcsnyomatékot tud. Az Elantra N TCR Edition 5,3 másodperc alatt gyorsul 100 km/h-ra, a végsebessége pedig 250 km/h. Jó hír, hogy ugyanúgy durrog és csattog mint a többi, N-es Hyundai.
Hatsebességes kézi váltóját szénszálas szinkrongyűrűkkel szerelik, a hétsebességes, duplakuplungos automatához pedig a különleges üzemmódokat kapott. Az Elantra N TCR Edition N Corner Carving Differentialt kapott, ami alatt a Hyundai az elektronikusan vezérelt önzáró differenciálművet érti.