A Bugatti autói mellett arról is híres, hogy kényszeresen igyekeznek megdönteni mindenféle végsebesség rekordot. Aztán jön egy másik hipersportautó-gyártó, aki ezt megdönti, de aztán a Bugatti azt is megveri. Ez egy ilyen örök forgás.
Legutóbb november közepén büszkélkedhettek azzal, hogy az ő kabriójuk a leggyorsabb a világon. A Mistral 453,9 km/h-ig gyorsult.
A Mistral egy Chiron alapjaira épült kabrió, amiből összesen 99 darabot készítenek. Gyárilag 420 km/h felett van a végsebessége, de a rekorddöntéshez finomhangoltak egyet. Ez a fekete-narancssárga színű Mistral World Record Car.
Ez a a Bugattinál már évek óta egy visszatérő színkombináció, minden rekorddöntő autójukat ezzel csinosítják.
A Bugatti pedig most úgy érezte, hogy itt az ideje bemutatni a négy rekorder autójukat egyszerre és csapatni velük az Ehra-Lessien-i tesztpályán.
Mind a négy autóhoz köthető egy végsebesség világrekord, amelyek nem csak idejükben, de most is hihetetlennek hangzanak. A "legöregebb" a bal szélen látható Veyron 16.4 Super Sport World Record Edition, ami 1200 lóerőes W16-osával 431.07 km/h-val tudott menni 2010-ben. Őt követte a jobb szélen látható Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse World Record Edition, amivel a leggyorsabb kabrió világrekordját érték el 2013-ban. Itt viszont már nem volt elég a finomhangolás, a tető nélküli felépítés miatt egy egyedi tetőspoiler és egy speciális szélfogó is kellett. Ezekkel együtt sikerült elérni a 408,84 km/h-ás végsebességet.
2019-re a Veyron végsebességrekordja már sehol sem volt, így kellett valami, ami ismét a lista tetejére teszi a Bugattit. Ez lett a Chiron Super Sport 300+, aminél alaposan átprogramozták a 8 literes, négyturbós W16-ot, hogy 1600 lóerős legyen, az alap Chiron formáját "longtail"-esítették, valamint több aerodinamikai átalakítást is végeztek. Ennek eredménye, hogy a sima Chironhoz képest 40 százalékkal csökkent az autó légellenállása.
Innentől kezdve a Chiron Super Sport 300+-nak nem volt olyan nagy kihívás átlépnie a 300 mph-ás (482 km/h) sebességet, sőt túlszárnyalta azt: A SS 300+ 490,848 km/h-ig bírta. Ünneplésül ebből a verzióból 30 darabot készített a Bugatti, mindegyik szénszál fekete színben, Jet Orange narancssárga kiegészítőkkel van.
A négy autó összértékéről felesleges beszélni, mind tudjuk, hogy nagyon sok milliárd forintba kerülnek, főleg a Veyronok, amik értéke csak egyre nő.Viszont az összteljesítményről már beszélhetünk: 5600 lóerő - ez csaknem 83 1,3-as Suzuki Swift összereje.
A Bugatti négy rekorderét együtt látni szép emlékek lehetne egy gyerek falán poszterként, de évek múltán is jó lesz erre visszanézni.
A négytagú klub a jövőben pedig biztosan bővül, hiszen érkezik a Tourbillon, aminél az 500 km/h-ás végsebesség elérése a cél. És még ki tudja mi jön ezután.