Dől az olaj egy vadonatúj Cybertruckból, egy hónap a javítás, csereautó azonban nincs
- Elkezdett folyni az olaj egy vadonatúj Cyberbeastből.
- A márkaszerviz szerint egy hónap a javítás.
- A tulaj nem kap csereautót, visszavásároltatni sem tudja autóját.
- Csak a javítás után hajlandóak visszavásárolni vagy cserélni.
- Nem ez az első eset, hogy probléma akad új Cybertruckkal.
Kellemetlen esetről számolt be egy Tesla Cybertruckokkal foglalkozó Facebook-csoportban egy újdonsült tulajdonos. Elmondása szerint nemrég szállították le neki a vadonatúj Cyberbeastjét és hiába nem ment vele egy métert se, három nap után elkezdett folyni az autóból az olaj. A garázs padlóján a férfi elmondása szerint napi fél gallon (1,9 liter) olaj jelent meg, arra tippel, hogy az első hajtóműből szivároghat.
Felvette a kapcsolatot a legközelebbi Tesla márkaszervizzel, ahol bár bevették javításra a Cyberbeastet, nem biztosítottak neki csereautót. Annyi információt kapott, hogy az elektromos pickup javítása nagyjából egy hónapba telik majd. A férfi addig egy Nissant bérel ismerősétől, aminek a költségeit a Tesla egyelőre nem téríti meg. Sőt, szerette volna elérni, hogy vásárolják vissza a Cyberbeastet, vagy cseréljék be egy másikra, de a márkaszerviz ezektől a lehetőségektől is elzárkózott. Elmondásuk szerint csak akkor indíthatják meg a csere- vagy visszavásárlási eljárást, ha már megjavították a náluk lévő Cyberbeastet. Tehát a férfi egy hónapig, hivatalos úton semmiképpen sem jut Teslához.
Nem ez az első eset, hogy probléma van vadonatúj Cybertruckokkal. Bő fél évvel ezelőtt a hűtővizet engedte el az egyik és a Tesla ügyfélszolgálata akkor sem kezelte szimpatikusan a helyzetet. Emellett rengeteg OTA (Over The Air) frissítés érkezik hozzájuk, de fizikai visszahívások is előfordulnak.
Forrás: Carscoops