- Durván bezuhantak a Polestar eladásai.
- A gyenge számok miatt lemondott a korábbi CEO, Thomas Ingenlath.
- Az új vezető, Michael Lohscheller szerint az autóik kinézete a gond.
Nehéz időszakon van túl a Polestar. A kínai kézben lévő svéd gyártó eladásai durván bezuhantak, ami miatt végül távozott a vállalat korábbi CEO-ja, Thomas Ingenlath. A vezérigazgatói székben azóta Michael Lohscheller ül, akinek határozott véleménye van arról, miért nem fogynak az autóik.
A vezető a brit Car magazinnak elmondta: szerinte a modelljeik kinézete a gond, az amerikai és brit piacon legalábbis mindenképpen. "Az eligazítás, amit [Philipp Romers új dizájnfőnöknek] adtam, hogy magabiztos módon emelje ki a teljesítményt. Ez nem feltétlenül több színt jelent. A több szín több komplexitással is jár. De tudjátok mit? A Polestar néha túl visszafogott, túl szerény. De ne várjatok radikális változást: ez egy finom határvonal."
Lohscheller szerint tehát egy feltűnőbb, látványosabb dizájn jobban vonzaná az amerikai és kínai vásárlókat. Hogy ezt mikor láthatjuk először a gyakorlatban, egyelőre nem tudjuk. A márka következő két autója, a Polestar 5 és a Polestar 6 már úton van, így valószínűleg csak az ezt követő modellek kapják meg a frissített dizájnt.