- Thaiföldön valaki épített magának egy kamu Toyota Suprát.
- Sajnos ehhez feláldozott egy 1995-ös Celicát.
- A végeredmény nem olyan szörnyű, de azért egyből látszik, hogy valami nem stimmel.
- Árulják a furcsa alkotást, méghozzá nem is olcsón.
Többször írtam már a vietnámi őrült zsenikről, akik otthon gyártják az olyan szupersportautókat, mint a Pagani Huayra és a Koenigsegg Jesko. Úgy tűnik, hogy Thaiföldön sincsenek kibékülve az autók eredetileg megrajzolt külsejével: fogadjátok kitörő örömmel a házibarkács módszerekkel készült Suprát.
Itt a vietnámi Koenigsegg Jesko, amit egy Toyota motorja hajt
A Jesko-utánzat váza és kasznija egyedi, és a végeredmény nem is olyan béna, mint amilyennek gondolnád.

Senkit nem hibáztatok, aki szeretne magának egy negyedik generációs Toyota Suprát. A pompás japán sportautó végtelenül tartós, remekül néz ki, és a motorja is az egyik legjobb a világon. Mivel nehéz ellene érveket felhozni, ráadásul még híres filmekben és játékokban is szerepelt, a Supra Mk IV ma már borzalmasan drága.
Egy leleményes thai arc úgy kerülte ki az eredeti Supra horribilis árát, hogy kifaragta a sajátját egy másik autóból. Sajnos ehhez nem valami olcsó tucatautót áldozott be, hanem egy 1995-ös Toyota Celicát. Utóbbi azért szomorú, mert a Celica egyrészt nem néz ki rosszul, másrészt ma már ritka a szép példány.
A művész alapos munkát végzett: a Celica kapott az eredeti nagytesóéra hasonlító első és hátsó lökhárítókat, hátsó szárnyat, hátsó lámpákát, sőt, még Supra feliratot is. Felkerültek az eredeti Supra fényszórói is, amik mintha tudnák, hogy nem az eredeti helyükön landoltak, ezért kissé szomorúan, lefelé néznek.
A sötét bronzszínű Volk TE37 felnikkel egyébként nem borzalmas az összkép, az alkotó a képek alapján egész jó munkát végzett. Segít a látványon, hogy a Celica és a Supra formai elemei helyenként hasonlóak, így inkább az arányai árulják el az autót, nem a részletei. Mindeközben azért egyből látszik, hogy nem eredeti Suprát látunk.
Azt nem árulták el, hogy milyen Celica volt az alap, így azt például nem tudjuk, hogy milyen motor van benne. Arra kicsi az esély, hogy belefaragtak egy 2JZ-t, arra viszont nagy, hogy a Celica maradt elsőkerekes. A Celica-Suprát (igazából is volt ilyen típus) egyébként hirdetik: 399 ezer thai bahtot, vagyis több mint 4,5 millió forintot kérnek érte.
A tökéletes motor és körülötte némi autó
A Supráról valószínűleg neked is egy ezer lóerős 2JZ jut eszedbe, de a típus sokkal többről szól igazából. Mesélek róla egy kicsit.
Forrás: Ennxo.com
