- 1991-es Honda NSX-ből faragtak Ferrari 360 replikát.
- A karosszériaelemek jól sikerültek, alig felismerhető a lemezek alatt az NSX.
- A beltéren is variáltak kicsit, de a műszerfal elrendezéséhez nem nyúltak.
- Maradt a háromliteres, V6-os motor is 274 lóerővel és 284 Nm nyomatékkal.
- Ez a legolcsóbb NSX jelenleg a Mobile.de-en, de a Ferrari 360-ak között sem drága.
Az autós hierarchia egy nagyon magas fokán áll a 90-es évekbeli Honda NSX, hiszen úgy ad semmihez sem fogható vezetési élményt, kifinomult technikát és precíz megoldásokat, hogy közben rendkívül megbízható. Ez tetszett meg annak a svájci férfinak is, aki szeretett volna Ferrarit, ám az azzal járó megbízhatósági aggályokra, magas fenntartási költségekre és sűrű szervizintervallumokra nem vágyott. Éppen ezért ötvözte a kettőt és faragtatott egy Ferrari 360-at az 1991-es Honda NSX-éből.
Amikor a Honda megelőzte az Audit
Nem különösebben erős, nem is annyira gyors. Ellenben Senna szerette, és még kicsit reszelte is, lehet akkor rossz?

Az ilyen replikáknál általában valahol erősen kilóg a lóláb, jelen esetben azonban nagyon jól sikerült az átépítés. Több szögből is nehéz megmondani, hogy alapjaiban ez egy Honda NSX, talán egyedül a jellegzetes hátsó ablak lehet támpont. Ehhez az kellett, hogy ne csak megformálják a Ferrari-szerű karosszériaelemeket, de használjanak számos eredeti alkatrészt is: a tükrök, a fényszórók vagy a hátsó lámpák például az olasz gyártótól származnak. A beltérben inkább japános a hangulat, a műszerfal formavilágán nem változtattak. Cserébe az üléseket finom Alcantarával húzták be és Ferrari-jelvényeket hímeztek a háttámlába. Szénszálas díszléceket, titán küszöblécet és Momo kormányt építettek be, így egy kicsit még sportosabb az autó hangulata.
A lemezek alatt szerencsére nem nyúltak a technikához, ez valószínűleg szándékos döntés. Az építő egy Hondához méltó megbízható autóra vágyott, ezt kár lett volna elrontani mókolással. Illetve az NSX önmagában is kiváló sportautó: egy dolog a remek futómű, a merev szerkezet és a precíz kormányzás, de ott van a hátsó tengely előtt elhelyezett, háromliteres, VTEC rendszerrel felszerelt V6-os motor, ami 274 lóerő leadására képes, de 5400-as főtengelyfordulattól 284 Nm nyomaték is megébred. Az NSX mindössze 5,9 másodperc alatt futja a 0-100-as sprintet és 270 km/h körül alakul a végsebessége.
Bár a '90-es és 2000-es években előszeretettel húzták rá a szegény ember Ferrarija jelzőt alacsony ára és Ferrari-szerű teljesítménye miatt, az utóbbi időben már csak az utóbbi igaz. Itthon például csak egy Honda NSX-et árulnak jelenleg, azt is 37 millió forintért, míg Ferrarit már 33-ért is lehet kapni – bár ott a kínálat csúcs 265 millió forint. A fent említett Ferrari-replika NSX a kínálat legolcsóbb darabja a német Mobile.de-n, csupán 75 ezer eurót, átszámítva 29,8 millió forintot kérnek érte. Ez nem csak az NSX-ek között jutányos ár, hiszen a másolni kívánt Ferrari 360-ból mindössze két olcsóbb van ugyanezen a platformon: egy 70 és egy 73 ezer euróért, azaz 27,8 és 28,6 millió forintért.
A jól sikerült replika jelenleg is eladó, a vásárlóknak pedig vagy Svájcig vagy Németországig kell elmenniük érte. Nem egy rossz állapotú autó, hiszen egyfelől vigyáztak rá, másfelől viszont most kapott egy komplett szervizt, és alig 98 562 kilométer van az órájában. 18 éve ugyanannál a svájci férfinél van, akinek egy 17 darabos autógyűjteményében pihen az átépített NSX. Éppen ezért a hirdetés alapján nyitott különböző csereajánlatokra is.

Az oldalról ajánljuk
- Hírek
A McLaren stabilan behúzta a Kínai Nagydíjat
A harmadik hely a Mercedesé lett.
- Szerelem
Vágó úr, én itt beszállnék!Mercedes-Benz E 63 AMG (W211) - 2007.
Ezzel a becsülettel gondozott és karbantartott sportlimuzinnal gondolatban visszautaztunk a gyártási évébe, és ott is ragadtunk egy kicsit.
- Belsőség
Ilyen autók cirkáltak a 70-es években Magyarországon. Felismered mindet?Kvíz: Ismerd fel a 70-es évek autóit!
Lada, Trabant, Wartburg, meg ami még: ebben a kvízben bizonyíthatod, hogy minden autót ismersz, ami a 70-es években népszerű volt Magyarországon.
- Nepperűző
Használt plug-int vennék tízmillióból, mit érdemes?
Skodákat, Peugeot-t és Volvót néztem, de azt olvastam, egyik rosszabb, mint a másik.
- Hírek
Hamarosan bemutatják az AUDI első elektromos autóját
Ez az AUDI nem az a márka, mint az általunk ismert Audi.
- Hírek
A Seat marad a hibrid és belső égésű motorok fejlesztésénél
A piaci helyzetük ezt követeli.
- Hírek
Kaliforniában már jóval könnyebb áramot tankolni, mint benzint
A 700 ezer otthoni töltőhelyet nem számolva.
- Hírek
Súgd meg a rendőrségnek, hogy hol traffizzanak áprilisban
Az elmúlt pár évben volt már ilyenre példa.
- Hírek
Három versenyzőt is kizártak utólag a Kínai Nagydíjról
A súlyhatár és a túlzott kopás volt a probléma.
- Hírek
Most ingyen kipróbálhatod a lengyel kókányolós autószerelő szimulátort
A teljes verzió szeptemberben jelenik majd meg.
- Hírek
Emberszerű robotok melóznak a Mercedes egyik gyárában
Egyelőre úgy néz ki, hogy nem veszik el az emberek munkáját.
- Hírek
Az Audi már tervezi a következő sportautóját
Erről Gernot Döllner CEO beszélt a gyártó egy financiális rendezvényén.
- Tesztek
Eggyel bővült a felejthető Alfák soraTeszt: Alfa Romeo Junior Ibrida Speciale - 2025.
Van, aki vágyik Alfasudra, és biztos egy Arnát is őriznek valahol féltve. A Junior hibrid is lehet még valaki szerelme.
- Közélet
Kétmillióért vonzó taposóaknát, vagy sokat futott biztonságot? Esetleg kis-Volvót? – Murvaélet #4
Kétmillióval a zsebben kerestük a tökéletes használt autót, de nem volt minden darab kegyes hozzánk.
- Tesztek
A legtoyotább ToyotaTeszt: Toyota Camry - 2025.
A korábbi generációknál nem ritka az egymillió fölötti futásteljesítmény, kérdés, hogy sportos hibridként is tudja-e majd.
- Hírek
Logikus: elvették jogsiját, ezért felgyújtotta barátnője autóját
Az ok-okozati összefüggést még mi is keressük.
- Hírek
Az év üzlete: ha megveszed ezt a hat Porschét, kapsz hozzá egy kamiont, amire felfér az összes
Kizárólag egy tételben lehet megvásárolni.
- Hírek
A Toyota Rav4 egy Wankel-motorral is unalmas?
Ráadásul átépítették hátsókerék-hajtásúra.
- Hírek
Ittasan rollereztek, a jogsijuk ment a levesbe
Két zalaegerszegi férfit is pénzbírsággal, illetve több hónapos eltiltással jutalmaztak az ittas rollerezésért.
- Szerelem
Mélymerülés a legkirályabb Nissan Skyline-ok tengerébenNagyon menő Skyline-ok – Első rész
A 700 millióstól kezdve, a világverőn át, egészen a legritkább rendszámos darabig. Szuperérdekes Skyline-ok következnek.
- Hírek
Videó: vonuló mentővel ütközött egy autó Budapesten
A mentő használta a megkülönböztető jelzést.
- Hírek
Piastrié a pole Kínában, a sprintfutamot Hamilton nyerte
Hamiltonnak megvan az első győzelme a Ferrarival, és Piastri is behúzta az F1-es karrierje első pole-pozícióját.
- Hírek
Mennyivel kell menni egy félmilliós bírsághoz?
Jelentősen túllépte a megengedett sebességet.
- Hírek
Európába is eljön az 588 lóerős Smart, ami akkora, mint egy Tesla Model Y
A legnagyobb Smart hatalmas akkumulátorral, nagy hatótávval érkezik, és Európában is kapható lesz.
- Hírek
Leállt egy kínai márka applikációja, a digitális kulcsosok nem jutottak be az autóikba
Ezért legyen nálad mindig a kocsikulcs.
- Gumidoktor
Nem találok méretben megfelelő gumit a Hyundai-ra, eltérhetek a gyári mérettől?
A ritka Hyundai Velosterre ritka méretű gumi kell. Mehet rá keskenyebb vagy szélesebb is, vagy ragaszkodjak a gyári mérethez?
