Állítólag a Peugeot-Citroën nagykocsi-padlólemezére épül a következő buszlimuzin. A jelenlegi modell, amely Peugeot 807, Citroën C8, Fiat Ulysse és Lancia Phaedra néven is kapható, közvetlen elődeinek elavult, az 1990-es évek elejéről származó padlólemezét használja.
Az örökséget azonban nem lehet már tovább hurcolni, így a PSA a PF3 jelzésű padlólemezre építené a következő generációt. Ez az az alap, amelyre a Citroën C5 és C6, valamint a Peugeot 407-es is épül, és arról híres, hogy kizárólag igen hosszú orrú, fura arányú autókat képesek rá építeni a franciák. Így jócskán lecsökkenthető az egyterűek gyártási költsége, amelyekből jelenleg úgy 60 ezret készítenek évente, kb. 45 ezret a PSA, 15 ezret pedig a Fiat számára. Az eladások azonban folyamatosan csökkennek, így a típusok gyártása egyre kevésbé éri meg.
A PF3 padlólemez felhasználásával elméletben sokkal jövedelmezőbb lehetne a nagy egyterű, hiszen a többi PSA nagykocsiéval megegyező fő alkatrészek előállítása a nagy sorozat miatt sokkal olcsóbb volna. Azt egyelőre nem tudni, hogy a Fiattal való együttműködésre hogyan hathat a padlólemez-váltás.