Palio Elettrico néven mutatták be a lassú, de környezetkímélő járművet Brazíliában. Az autó fejlesztését közösen végezte a Fiat brazíliai részlege, és a torinói kísérleti központ, a Centro Ricerche Fiat.
A tisztán elektromos hajtású járművet egy 20 lóerős, 50 Nm-es csúcsnyomatékú villanymotor mozgatja. Ehhez képest elég meglepő az is hogy az autó végsebessége eléri a 105 km/h-t. A sorozatgyártású, ötajtós Fiat Palio karosszériájába, a csomagtartó aljába helyezték el a NiMH akkumulátorcsomagot, amely egy feltöltéssel legfeljebb 120 kilométer megtételéhez elegendő energiát raktározhat. Sebességváltó természetesen nincs az autóban, a váltókar helyére így az irányváltó kapcsoló került, amely mindössze három állású: előremeneti, hátrameneti és üres fokozatot lehet kiválasztani vele. A váratlan leállások elkerülése érdekében az akkumulátorok töltés szintjét és aktuális terhelését is kijelzi az autó.
A Palio Elettrico legnagyobb hibája, akárcsak a többi villanyautóé, hogy az akkumulátorok töltési ideje itt is órákban mérhető, így hosszabb utazásokra nemigen alkalmas. Városi közlekedésre ugyanakkor kiváló, hiszen csendes, a villanymotor kedvező nyomaték-leadási karakterisztikájának köszönhetően jól gyorsul, és álló helyzetben egyáltalán nem fogyaszt energiát. Ennek ellenére valószínűleg kísérleti jármű marad, mivel a sorozatgyártása túlzottan drága volna.