Az átépített Mercedes CLS csúcssebessége 362,4 km/h, és ezzel hivatalosan a legnagyobb sebességre képes megvásárolható szedán ezen a bolygón.
A Rocketbe az S600-as turbófeltöltős V12-es motorjának átalakított, 6,2 literes hengerűrtartalmú, 730 lóerős változatát szerelik. Ezzel a motorral, amely megfelel az Euro4 károsanyag-kibocsátási szabványnak is, a CLS 4 másodperc alatt érheti el a 100 km/h-s sebességet, 10,5 másodperccel az indulás után már 200 km/h-val száguldhat az autó, és a 300-as tempó elérése is csupán 29,5 másodpercet vesz igénybe. Mindezt ráadásul úgy, hogy a sofőrnek csak a gázpedált kell tövig taposnia, a váltásokat a motor 1320 Nm-es nyomatékát is könnyedén viselő ötsebességes automata végzi. A szériaváltozattal nem reprodukálható a Brabus által az olasz Nardo versenypályán felállított rekord, mivel az eladásra szánt autók végsebességét biztonsági okokból 350 km/h-ra korlátozták, de a leendő vásárlók valószínűleg így sem panaszkodnak majd, hogy lassú a Rocket.
Ekkora sebességnél persze már nem elegendő a gyári fékrendszer és futómű, így a Brabus tervezői új alkatrészeket készítettek a villámgyors Mercedes számára. Az első féktárcsák 375 mm átmérőjűek, kerámiából készülnek, és 12 dugattyús féknyergekkel működnek együtt. Hátra belső hűtésű, 355 mm átmérőjű acél féktárcsák jutottak, hatdugattyús féknyergekkel. A kerekek szintén nem mindennapiak: a 19 hüvelykes, egyrészes könnyűfém felnikre előre 255/35-ös, hátulra pedig 285/30-as Yokohama Advan gumik kerültek, amelyek még a sikeres rekordkísérletkor fellépő hatalmas terhelést is zokszó nélkül kibírták.
A Brabus Rocket a legek autója, szinte minden megtalálható benne, amit egy villámgyors túrakocsitól manapság elvárhatunk, de mindennek ára van. A német tuningcég 348 ezer eurót, azaz átszámítva több mint 97 millió forintot kér a típusért, ami még akkor is túl soknak tűnik, ha ebben az autóban a német autópályán is csak egy Koenigsegg vagy egy Bugatti Veyron lehet az ellenfelünk.