A japán autó- és motorkerékpár-gyártó látszólag megállíthatatlan. Ismét növelte eladásait, és még nagyobb nyereséget termelt, mint a korábbi években.
A cég a márciusban lezárult 2006-2007-es pénzügyi év során 3,065 millió motorkerékpárt és quadot, illetve 2,22 millió személyautót értékesített világszerte. A legerősebb piac ezúttal Európa volt - itt 34,3%-kal nőtt a cég forgalma -, de általában is elmondható, hogy 20,9%-os forgalomnövekedésével a Suzuki erősebb volt az exportpiacokon, mint Japánban, ahol csupán 4,2%-os növekedést sikerült elérnie. A vállalat teljes forgalma 19,4 milliárd euró volt, ami 15,2%-os növekedést jelent az előző évhez képest. Ebből összesen 460 millió euró tiszta nyereség keletkezett, 13,7%-kal több, mint a 2005-2006-os évben.
A Suzuki jövőre is hasonló növekedést jósol magának: a következő évben már 2,4 millió autót és 3,74 millió motorkerékpárt szeretnének értékesíteni világszerte.