Az új tulajdonos , a Cerberus Capital Management 2009-ig átalakítja a Chrysler típusválasztékát. A tervekben 20 vadonatúj típus bemutatása és 13 modellfrissítés szerepel, ugyanakkor hét nehezen eladható típustól megválik a cég.
A Chrysler szóvivője, Rick Deneau szerint a fejlesztések egyik legfontosabb célja, hogy a mostaninál vonzóbb, és olcsóbban előállítható kínálatot alakítsanak ki: a jelenleg használt 12 különböző platformból az évtized végére csupán hetet hagynak meg, így drasztikusan csökkenthetik a gyártási költségeket. Az új modellek közt több is akad, amelyet valamilyen formában már ismerünk: köztük lesz a Dodge Challenger és a Chrysler Imperial tanulmányok szériaváltozata, sőt, állítólag a Dodge Demon roadster is. Ezen felül a Ram kisteherautó új generációja is bemutatkozhat, viszont két nagy terepjáró, a Dodge Durango, és testvérmodellje, a Chrysler Aspen utód nélkül búcsúzhat, helyüket a Chrysler Sebring alkatrészeire épített kisebb szabadidő-autók vehetik át. Folytatódik a Chrysler és a kínai Chery együttműködése is: a legalább egy közös kisautó bemutatását tervezik az évtized végéig, és ezen az amerikai gyártó tulajdonosváltása sem változtat, sőt, elképzelhető, hogy több Kínából származó típussal is bővülhet a Chrysler modellek köre.
A Cerberus Capital Management gyakorlatilag ingyen jutott hozzá a Chrysler részvények 80,1%-ához, viszont már az eredeti megállapodás szerint is minimum ötmilliárd dollárt költenek műszaki fejlesztésekre. Az utóbbi napok hírei szerint ráadásul ennek az összegnek akár a két-háromszorosát is hajlandók a Chryslerbe fektetni, hogy a következő néhány év során újra nyereségessé tegyék a Chryslert. Ha minden a tervek szerint alakul, a tőkeinjekció hatására a legkisebb amerikai autógyártó gazdaságosabban működő, vonzóbb termékeket forgalmazó, és mindenek előtt hosszú távon is nyereségesen működő céggé válhat az évtized végéig.