A Ford egyértelműen cáfolta, hogy a BMW-vel tárgyalna svéd leányvállalatának eladásáról.
A detroiti óriásvállalat szóvivője ismét megerősítette, hogy nem szerepel a terveik között a Premier Automotive Group legsikeresebb, és jelen pillanatban egyedül nyereséges márkájának kiárusítása. Elemzők szerint a PAG márkái – a Jaguar, a Land Rover és a Volvo – mintegy 9 milliárd dollárt érnek, annak ellenére, hogy a csoport a Jaguar gyenge szereplése miatt tavaly körülbelül 327 millió dolláros veszteséget hozott. Ráadásul a három márka közül messze a Volvo a legértékesebb, s talán ennek is köszönhető, hogy a BMW már a második cég, amellyel hírbe hozzák az utóbbi időben. Korábban olyan híreszteléseket lehetett hallani, hogy a Renault venné át a Volvót, de a Ford akkor is gyors cáfolattal reagált.
A Ford anyagi nehézségei miatt eddig csak az Aston Martin részvényeinek egy részétől vált meg, de ha a veszteségük nem csökken jelentősen, akkor előbb vagy utóbb kénytelenek lesznek megfontolni, hogy a PAG márkák valamelyikétől is megszabaduljanak. Jelenleg azonban úgy néz ki, a Jaguar eladása menne könnyebben a Fordnak, mivel a Volvo műszaki fejlesztésein számos amerikai Ford modell alapszik.