2007 első hat hónapjában több mint félmillió autót adott el az Audi, 9,8%-os növekedést produkálva a tavalyi év első feléhez képest.
Durván 509 ezer négykarikás prémium modellt adtak el a világ 41 országában, ami előre vetíti azt a lehetőséget, hogy már az idén átléphetik az évi egymilliós lélektani határt. A korábbi előrejelzésekből kiderül, hogy maga az Audi sem számított ilyen gyors növekedésre, hiszen csak 2008-ra irányozták elő az egymilliós gyártási szám túllépését.
Az Audi legerősebb piaca természetesen az idén is Európa volt, ahol 372 300 autót tudtak értékesíteni az első félévben, a legnagyobb növekedést viszont Oroszországban érték el: itt 76,3%-kal nőttek az eladások, igaz, ez összességében még mindig csak 7272 autót jelent. Érdekes módon az Egyesült Államokban továbbra sem kapkodnak az Audik után a vásárlók: a zajos versenysikerek, és az erőteljes marketing-kampány ellenére alig több, mint 45 ezer autót tudtak eladni, ami egy ilyen hatalmas, kontinensnyi piacon meglehetősen gyenge eredménynek számít.
Hosszú távon az Audi hasonló ütemű növekedést remél, 2015-ben már 1,5 millió autót szeretnének eladni évente, ami most már egyáltalán nem látszik elérhetetlen célnak.