Az apró olasz manufaktúra a közeli jövőben már csak a Zonda R versenyautó gyártására koncentrál, újabb utcai sportkocsikat csak 2009 után várhatunk tőlük.
A Paganinál hónapokra leáll a termelés, mivel a cég új, a jelenleginél durván háromszor nagyobb üzembe költözik. A jelenleg használt épületben évente csupán 16 autó előállítására volt lehetőségük, az új helyen viszont akár hatvan sportkocsit is összeállíthatnak évente. A Zonda R gyártása már az új helyszínen kezdődhet 2008 elején, igaz, az 1,2 millió euróért megvásárolható típusból is csak 10 darab készül. Mindennek a cég első típusváltása az oka: a Paganinál a jelenlegi C12-es sorozatot leváltó C9 fejlesztésére koncentrálnak. Ebbe az autóba már a Mercedes újabb, duplaturbós V12-esének átdolgozott változatát szerelik majd, és a típuson állítólag aktív aerodinamikai elemeket is felhasználnak. Az új sportkocsit már úgy tervezik, hogy Európán kívül is eladható legyen: az amerikai és a japán előírásokat is figyelembe veszik, így a C9 ezeken a piacokon is megjelenhet 2009-es bemutatója után.
Horacio Pagani cége eddig összesen 82 Zondát készített, és a termelés összesen sem éri majd el a 100 darabot, így ez a típus továbbra is a világ egyik legritkább sportautója marad. Az első C12 és C12S modellekhez már most vagy 60%-kal drágábban lehet hozzájutni, mint újkorukban, és a legújabb, 25 darabos F sorozat is vagy 200 ezer euróval egykori listaára felett kapható. A C9 az új üzemnek köszönhetően már valamivel gyakoribb jelenség lehet, de ezért is minimum 250-300 ezer eurót kérnek majd, így csak a világ leggazdagabb autórajongói juthatnak majd hozzá egy-egy példányához.