A svájci Porsche-specialista Sportec a Porsche 911 Turbóba tuszkolt még egy kis teljesítményt, innen az 580 lóerőre utaló név. Optimalizálták a turbófeltöltő működését, módosították a motorvezérlést, és más trükköket is bevetettek a három lépcsőben kapható teljesítménynövelő program érdekében. A legvadabb konverzió Sportec turbófeltöltőt, rozsdamentes acélból gyártott nagyteljesítményű kipufogórendszert és sportkatalizátort is tartalmaz. A hathengeres boxer nyomatéka 765 Nm-re szökött, amitől a 0-100 km/h-s bűvös szám 3,4 másodperc alá szorult, az SP580 végsebessége pedig felülről nyalogatja a 330 km/h-t. A futómű átalakítása sem maradhatott el, progresszív rugók, keményebb gátlók és komolyabb fékek kerültek az autó alá. A megjelenésen alig változtattak, csupán az első és hátsó kötényeket és a szárnyat cserélték újra.