A svéd teherautógyártó-óriás részéről cáfolták azokat a pletykákat, amelyek szerint a cég visszavenné a Fordtól egykori személyautógyártó üzletágát.
A Volvo AB. csaknem tíz éve, 1998 januárjában szabadult meg akkortájt masszívan veszteséges luxusautó-gyártó részlegétől, és a szétválás mindkét cégnek jót tett. A Ford felvirágoztatta a Volvo Cars néven tovább működő személyautó-gyártót, a teherautók, hajómotorok, repülőgép-hajtóművek és egyéb ipari berendezések gyártásával foglalkozó Volvo AB. pedig saját területén indult növekedésnek. Egy ideig még a világ legnagyobb teherautó-gyártója is volt, és ma is a második ezen a zsúfolt piacon. A cég vezérigazgatója, Leif Johansson szerint érdeklődéssel figyelik, hogy mi lesz a Volvo Cars sorsa, de ez nem jelenti azt, hogy befektetőként akarnának fellépni.
E pillanatban még az sem biztos, hogy a Ford valóban eladja a Volvo Carst, amely egyfelől nyereséges, másfelől értékes műszaki fejlesztésekkel járult hozzá az amerikai vállalatóriás sikeréhez.