A gyártást már hónapokkal ezelőtt megkezdték, de hivatalosan csak most ismerhetjük meg az MG 7 típust, amely az egykori MG ZT alapjaira épül.
A régi típus formáján egyelőre alig változtattak - ami érthető is, hiszen a Nanjing Auto az MG gyárában leszerelt, majd Kínában újra összeállított gyártósorokon készíti a karosszériákat -, bár az autó orra még az MG-Rover utolsó modellfrissítése előtti állapotot tükrözi ikerlámpás kialakításával. A motorválaszték is az egykori Rover K sorozat darabjaiból áll, bár ezeket állítólag átdolgozták valamelyest a Lotus közreműködésével. A rövid karosszériás alapkivitelbe 1,8 literes, 160 lóerős, turbós négyhengeres kerül, míg a durván 200 mm-rel hosszabb, MG 7L jelzésű csúcsmodellbe 2,5 literes V6-os kerül, 180 lóerős csúcsteljesítménnyel és 240 Nm-es maximális nyomatékkal.
Valószínű, hogy a későbbiekben az MG 7-est modernizálni fogják a SAIC Roewe 750E típus alkatrészeivel, miután a két kínai Rover-utód nemrég bejelentette, hogy egyesíti erőit. Arról még mindig nincs pontos hírünk, hogy a Rover 75 valamelyik utódmodellje eljut-e még valaha Európába, és ha igen, mikor és hol kezdik újra forgalmazni a típust, de annyi bizonyos, hogy az önálló brit autógyártás utolsó maradékai Kínában még hosszú karrier elé néznek.