A Tata Nano riválisát szeretné elkészíteni az amerikai óriáscég, méghozzá egyik kínai partnere segítségével.
Az átszámítva alig félmillió forintba kerülő Nanóval a Tata azokat a vásárlókat célozta meg, akik korábban legfeljebb egy kismotort engedhettek meg maguknak. Ez a piac hatalmas: nemcsak Indiában, de Kínában, és más ázsiai, afrikai és dél-amerikai országokban is milliók közlekednek motorkerékpáron kényszerűségből, így kézenfekvő, hogy a GM is ráharapott az ötletre. Állítólag a GM érdekkörébe tartozó SAIC-Wuling gyárthatja az új, olcsó modellt, ahol már most is évi félmillió jármű állítható elő. Az amerikai vállalatóriás persze nem sieti el a döntést, egyelőre csupán a lehetőségeket mérlegelik.
A GM megtehetné, hogy egy régebbi modell, például a Daewoo Matiz leegyszerűsített változatát dobja piacra Kínában és Indiában, amely így hasonlóan olcsó lehet, mint a Nano, de az sem kizárt, hogy nekiállnak kifejleszteni egy új típust, akárcsak a Tata.