Ahogy eddig, a Mercedes nagy roadsterét a felújítás után is kétféle sportos kivitelben forgalmazzák, de a kevésbé erős változat nem csak a külsejében újult meg.
Az eddigi SL55 AMG típust ugyanis az SL63-as váltja fel, amelybe a más Mercedesekből jól ismert 6,2 literes, feltöltés nélküli V8-as legerősebb, 525 lóerős változatát építik. Az új motor azonban nem az egyetlen, és nem is a leglényegesebb újítás. Itt találkozhatunk ugyanis először a Mercedes új, dupla kuplungos váltójával, amelynek a hangzatos SpeedShoft MCT nevet adták a Mercedes marketingosztályán. A hétsebességes szerkezet sokkal fürgébb, mint az SL55 AMG ötsebességes hidrodinamikus nyomatékváltója. Működhet hagyományos automataként is, ilyenkor Comfort, Sport és Sport+ programok közül választhat a sofőr, de kézi váltóként is használható, ilyenkor mindössze 0,1 másodpercet vesz igénybe egy-egy váltás. Az SL63 AMG egyébként nagyjábol ugyanúgy megy, mint 8 lóerővel gyengébb elődje. 4,7 másodperc alatt érheti el a 100 km/h-s sebességet, és az elektronika itt is 250 km/h-nál szabályoz le.
Az erősebb AMG változat, az SL65 ugyanakkor nem változott szinte semmit. Igaz, nagy szükség nem is volt rá: a hatliteres, két turbófeltöltős V12-es 612 lóereje bárkinek elég kell, hogy legyen, ehhez a motorhoz viszont továbbra is hagyományos, ötsebességes AMG Speedshift automatát kapcsolnak, mivel a Mercedesnek nincs másik, személyautóba való váltója, amely elviselné a motor 1000 Nm-es csúcsnyomatékát.