Igaz, hogy csak egy hónap múlva, a Pekingi Autószalonon leplezik le az Invicta nevű koncepcióautót, de a General Motors előzetesként már most közzé tett egy vázlatrészletet, amelyen jóformán csak a tető és az autó oldalán végigfutó él vonalvezetése figyelhető meg.
Ezek alapján is meg lehet azonban állapítani, hogy egy nyúlánk, valószínűleg meglehetősen nagy méretű autóról lehet szó. A típus állítólag már a Buick modellek következő generációjának formavilágát hordozza, olyan típusokét, amelyekkel a GM közelebb szeretné vinni a márkát a prémium kategóriához. A cél nyilvánvalóan az, hogy olyan modelleket alakítsanak ki, amelyeket az Egyesült Államokban és Kínában, a Buick márka két legnagyobb piacán egyformán vonzónak találnak majd a vásárlók, és könnyen meg tudnak különböztetni a többi márka típusaitól, ezért is dolgozott a GM kínai és Észak-Amerikai részlege együtt az Invicta tanulmány elkészítésén.
A Buick autói az elmúlt évtizedekben egyre inkább belesimultak a GM egyen-kínálatába, és az ezredforduló tájékán úgy tűnt, ez a márka is megszűnhet, akárcsak a hasonlóképp arctalanná vált Oldsmobile. A mentőövet Kína jelentette, ahol máig ismeretlen okokból nem a Cadillac vagy a Pontiac, hanem a Buick márkával jelent meg a GM a prémium kategóriában, méghozzá meglepő sikerrel. Az új piacon olyan népszerűek lettek a Buick modellek, hogy a GM vezetősége láthatóan ismét értelmes ötletnek tartja a márka fejlesztését, ahelyett, hogy hagyná csendben elsorvadni.