A Quattro GmbH fejlesztési igazgatója, Stefan Reil szerint a jövőben elkészülhet a két típus Sport jelzésű változata.
Lényegében könnyített, feszesebb futóművű, és valamivel erősebb motorral hajtott változatokról volna szó, amelyek nyersebb stílusukkal épp azokat a vásárlókat céloznák, akik sokallják az utcai használati érték megtartása érdekében kötött kompromisszumokat. "Ez a fejlesztési irány jó üzleti leghetőségeket rejt" - mondta Reil, majd hozzátette, hogy elsősorban a TT átalakítását érzi sokat ígérőnek, de később valószínűleg az R8 is sorra kerül. Az Audi nem először készítene ilyen típusváltozatot: az első generációs TT utolsó szériáját hasonló trükkökkel igyekeztek kelendőbbé tenni.
Az Audi sportkocsifejlesztői egyelőre persze mással vannak elfoglalva, az R8 két csúcsváltozatát igyekszenek gyártásra alkalmassá tenni, amelyekbe az RS6-os V10-es turbómotorja, illetve az új, tizenkét hengeres, 500 lóerős dízelmotor kerül.