Nem könnyű feladat megfelelő reklámot készíteni egy semmitmondó külsejű tucat-kisautónak, amilyen a Hyundai új i10-ese, de egy izgalmas átalakítás sokat segíthet.
A leggyakoribb, hogy sportossá faragják a donorjárművet, de a brit Andy Saunders - a Picasso stílusú Citroën alkotója - valami mást talált ki a koreaiak számára: illően giccses fagylaltos kocsit gyártott az i10-esből, fagylaltkehellyel, törtfehér fényezéssel, rettenetes metálciklámen és zöldeskék betétekkel és vidámparki stílusú reklámfeliratokkal. A feltűnés már az autó külseje alapján is garantált, pedig belül ha lehet még jobb lett, elöl vörös-fehér lakkbőr üléskárpitokkal, hátul a szívecskés dekorációkkal.
Ha valamit kifogásolhat az apró fagyiskocsiban a Hyundai, az a gyári részletek háttérbe szorulása. A színes jelenségben az a legkevésbé feltűnő, hogy milyen autóból készült, de megfelelő társaságban, sok Hyundai közt leállítva nyilván így is kiválóan teljesíti majd a feladatát, a kereskedésekhez vonzva a közelben elhaladó családokat, hiszen egy ilyen cuki kocsiból muszáj fagyit venni a gyerekeknek.