Úgy néz ki, a fejlesztés utolsó stádiumába lépett a tavalyi tanulmányautó szériaváltozata, hiszen már mindenféle álcázás nélkül tesztelik.
A végleges változat persze messze nem olyan radikális, mint a tanulmány volt: az autón körbefutó arasznyi üvegperem helyett csupán a szélvédőt kurtították meg egy kicsivel, így a végleges modell bukósisak nélkül is használható lesz. Ugyanakkor az ülések mögötti részt itt is beépítik, hiszen a vászontető kimarad a Clubsportból, és a két kis bukókeret is megmaradt a tanulmányból. Valószínűleg a kőkemény sportfutóművön is lágyítottak egy keveset, bár így is ez ígérkezik a legjobb úttartású, és egyben legkényelmetlenebb sorozatgyártású TT-nek. A lökhárító hatalmas nyílásait látva méltán reménykedhetünk benne, hogy a sorozatgyártmányba is a kétliteres TFSI motor 300 lovas változatát építik, akárcsak a koncepcióba tavaly. Ezen felül úgy hallani, a váltó a DSG Audi-féle megfelelője, az S-Tronic lesz, és az autóhoz némi felárért kerámiatárcsás fékeket is kínálnak majd.
A bemutató időpontjával kapcsolatban egyelőre csak találgatni tudunk, bár a prototípus állapota alapján arra tippelnénk, hogy még az idén bemutatkozhat a végleges TT Clubsport.