Már két éve, hogy folyamatosan csökkent az érdeklődés a Jaguar típusai iránt, de az új XF látványos fordulatot hozott a brit gyártó számára.
Különösen Európában erősödött meg a kereslet: 2008 áprilisában 70%-kal több fogyott az angol luxusautókból, mint egy évvel korábban. A Jaguar legnagyobb piacán, Nagy-Britanniában még bíztatóbbak az eredmények, itt 85%-kal adtak el több autót, mint tavaly. Ráadásul úgy néz ki az XF-re eddig leadott bő 18 ezer megrendelés alapján, hogy az idén csak az XF gyrtókapacitásának teljes kihasználásával tudják majd kielégíteni az igényeket. A fellendülés persze nagy részben az újdonság erejének köszönhető, de ha a cég új tulajdonosa, a Tata betartja az ígéretét, és a következő néhány évben tovább frissíti és bővíti a választékot, akkor akár hosszabb távon is biztosíthatják a Jaguar túlélését.
A rossz hír, hogy a Jaguar testvérmárkája, a Land Rover ugyanakkor áprilisig 13%-kal kevesebb autót adott el, mint tavaly. Talán a terepjáró-gyártónak is szüksége volna egy-két izgalmas új típusra.