Az olasz gyártó vezérigazgatója szerint hatalmas lehetőségeket rejt az Egyesült Államok piaca most, hogy egyre nagyobb a kereslet a kisautók iránt, de a Fiat csak egy erős helyi gyártóval közösen vághat bele a nagy vállalkozásba.
Serigo Marchionne szerint nem is a gyártás megszervezése okozná a legnagyobb problémát, hanem a megfelelő kereskedőhálózat hiánya. Épp ezért olyan partnert kell találniuk, amely egész Észak-Amerikában jelen van, és így a bemutatásuk után rögtön mindenhová eljuttathatja a Fiat típusait.
"Az 500-as hatalmas dobás lehet az Egyesült Államokban, ha jól fogunk hozzá a bevezetéséhez" - mondta a vezérigazgató, majd hozzátette, hogy jelenleg is keresik a típus amerikai forgalmazásának lehetőségeit.
Egyelőre nem tudni, hogy kivel szövetkezhet a Fiat, de az az érzésünk, hogy bármelyik detroiti gyártó kapva kapna az alkalmon, hiszen a típusaik iránti kereslet csökkenése következtében a GM-nek, a Fordnak és a Chryslernek is óriási a lekötetlen gyártókapacitása, és kereskedőhálózatuk is elbírna még jónéhány idegen típussal.