A stuttgarti PPI már az R8 Razorral is szép munkát végzett, és a most bemutatott PS nevű TT átirat is jól sikerült. Az átfogó tuningprogram az aerodinamikai teljesítményt fokozó karosszéria-toldatokkal kezdődik, ráadásul az autó köré kapható légterelő elemek a hagyományos műanyagnál könnyebb szénszálas kompozitból is megrendelhetők.
Az eredetileg 200 lovas kétliteres turbómotort addig simogatták, amíg teljesítménye el nem érte a 245 lóerőt 5100 1/perces fordulaton, ezzel egyidejűleg a csúcsnyomaték 366 Nm-re emelkedett. Az eredetileg dupla végződésű kipufogót egy kétszer két csöves rendszerre cserélték.
A futóműben keményebbre cserélték a rugókat, egyediek a PPI Formula felnik, a sportkormány, és jelenleg fejlesztik az autóhoz illő nagyteljesítményű fékrendszert.