Brit sajtóértesülések szerint a Fiat nem mondott le a kis sportkocsiról, és csak a kedvezőtlen körülményeknek köszönhető, hogy nem kezdték el évekkel ezelőtt gyártani.
A Lancia még 2003 őszén, Frankfurtban bemutatta a Fulvia nevű tanulmányt, amely arányaiban és hangulatában az évtizedekkel korábbi ralisztárra, a Fulvia HF Coupéra emlékeztetett. Ezután mindenki azt várta, hogy megjelenik a szériaváltozat, de nem történt semmi. A Fiat addigi története legmélyebb pénzügyi válságát élte át, így kevés pénz maradt rétegmodellek fejlesztésére, ráadásul a tanulmány a Punto 2 padlólemezére épült, amelyet már nem lett volna értelme továbbfejleszteni. Így egy darabig jegelték a projektet, majd kénytelenek voltak új alapokon elölről kezdeni a fejlesztést. Állítólag mostanra csaknem teljesen elkészült a Fulvia egy újabb változata, amely már a Grande Punto platformján alapul, és várhatóan ki is állítják az őszi Párizsi Autószalonon, bár valószínűleg csupán tanulmányként.
A közönség igazán jól fogadta a 2003-as Fulvia prototípust, és az 500-as sikere alapján a Fiat vezetése azt is láthatta az elmúlt hónapokban, hogy a jól sikerült múltidézés bizony igencsak kifizetődő lehet, így nincs okunk kételkedni benne, hogy zöld utat adnak a kis kupénak a szériagyártás felé.