A franciák Audi TT-szerű sportkocsijának gyártását az osztrák Magna-Steyr üzemre bízzák, mivel az autóból túl kevés készül, hogy megérje házon belül felállítani neki egy új gyártósort.
A tavaly bemutatott kétüléses kupé-tanulmányról, amely a 308-as padlólemezére és alkatrészeire épül, már korábban elárulták, hogy néhány éven belül gyártásba kerül, de a Peugeot egyik igazgatója, Roland Vardanega most valamivel többet árult el a sportos modellel kapcsolatos tervekről. Elmondta, hogy a viszonylag drága rétegmodellből, amely elsősorban a márkaarculat javítását szolgálja, évente csupán 17-20 ezer pédányt készítenek, ezért döntöttek úgy, hogy egy külső cégre bízzák a gyártást. A sportos modell, amelybe várhatóan az 1,6 literes BMW-PSA turbómotor egyik legerősebb változata, illetve egy nagy teljesítményű dízelmotor kerül majd, 2010 tavaszán kerülhet piacra.
Jelenleg a Magna-Steyr a legnagyobb európai bérgyártó. Itt készül például az Európában forgalmazott Chrysler és Jeep modellek jelentős része, a Mercedes G osztály és a BMW X3-as is, méghozzá igen meggyőző minőségben, így nem csoda, hogy a Peugeot is a kanadai-osztrák cégre bízta az RC-Z előállításának feladatát.