Állítólag nem csak a Hummer eladását fontolgatja a detroiti óriás vezetése, de egy második márka megszüntetése is napirendre került. A hírkben eddig két márkanév bukkant fel, a GMC és a Pontiac. Elemzők szerint a GMC megszüntetése a valószínűbb lehetőség, hiszen ez a márkanév elsősorban nagy terepjárókon és pick-upokon bukkan fel, amelyek iránt rohamosan csökken a kereslet Észak-Amerikában. A Pontiacnak ugyanakkor vannak meglehetősen népszerű modelljei, mint a G6, a G8 és a Solstice roadster, amelyek megmenthetik a megszűnéstől.
A General Motors amerikai részlege dollármilliárdos nagyságrendű veszteséget kénytelen elszenvedni az utóbbi években, így minden lehetőséget megragad a vállalat a költségek csökkentésére. Az elbocsátásokban és gyárbezárásokban rejlő lehetőségeket lassan kimerítik, így más eszközökkel kell csökkenteni a költségeket. A cég jelenleg hat márkanév alatt forgalmaz autókat Észak-Amerikában, ami sokkal több a szükségesnél. A luxusmodelleket kínáló Cadillac és a tömeggyártó Chevrolet helyzete biztos, ahogy a részben európai eredetű modelleket kínáló Saturné is, viszont a Buick és a Pontiac közül legalább egy biztosan nélkülözhető volna, hiszen ugyanazt a vásárlóréteget célozza mindkettő, a GMC pedig a kereslet megváltozása miatt válik lassanként feleslegessé.
A márkák megszüntetése persze még egy GM méretű vállalat számára is nehéz feladat: több száz márkakereskedőt kell kivásárolnia a szerződéséből, illetve kártalanítania, mielőtt megszűnteti a forgalmazást, azaz a folyamat – ahogy korábban az Oldsmobile esetében is, akár éveket is igénybe vehet.