Amihez a Hamann hozzányúl, az rövid időn belül komoly teljesítménynövekedésre számíthat. Most a szerintük alig 480 lóerős Porsche 911 Turbót kaparintották kezeik és műszereik közé. Viszonylag keveset gondolkodtak a lóerők számát növelő beavatkozáson: az autó változó geometriájú turbófeltöltőjét egy nagyobb méretű változó geometriájú turbófeltöltőre cserélték, új rozsdamentes kipufogórendszert építettek, kicserélték a légszűrőt, és átprogramozták a motorvezérlő elektronikát. Mindezzel 150 lóerővel, összesen 630 lóerőre növelték a 3,6 literes hathengeres erejét.
Az autó külsejét sem hagyták érintetlenül. Mintegy nyolc centimétert nyestek le az autó tetejéből, egyedi aerodinamikai csomagot építettek, a kerékjáratokba pedig hatalmas, három külön részből álló 20 colos felniket illesztettek. Az utasteret struccbőrrel borították, versenycsíkokat rajzoltak a karosszériára, az unalmas ajtókat pedig felfele nyíló sirályszárnyasakra cserélték.
A Stallion 3,3 másodperc alatt gyorsul álló helyzetből százra, ami hat tizeddel jobb a mezei Turbo idejénél, de tippelni sem merünk arra vonatkozóan, hogy mennyivel dobja meg az alapmodell árát ez a kis beavatkozás.