Úgy néz ki, szeptembertől újra forgalmazni kezdik az MG TF roadstert Nagy-Britanniában, miután megoldódott a vita a korábbi karosszéria-beszállítóval, de az új változat messze nem lesz olyan vonzó, mint az MG-Rover idejében készült darabok
A TF egyetlen egy változata lesz elérhető, legalábbis eleinte: az LE 500 1,8 literes motorja 136 lóerős lesz, így az autó sokkal kevésbé tűnik harapósnak, mint a régi csúcsváltozat, amelybe ugyanennek a Rover K sorozatú motornak a változó szelepvezérlésű, 160 lovas változata került. Ráadásul a típus alapára 16399 font lesz, azaz többe kerül majd, mint a Mazda MX-5 alapváltozata, így annak ellenére sem biztos a siker, hogy az autó bőrrel kárpitozott ülésekkel, a karosszéria színére fényezett, külön felszerelhető keménytetővel és parkolóradarral érkezik. Emellett nem tudni, milyen minőséget produkál majd a kínaiak által újjászervezett Longbridge-i gyár, illetve hogy a Kínában gyártott motorok és váltók megbízhatónak bizonyulnak-e.
Valószínű, hogy a TF bevetését a kínaiak csak ugródeszkának szánják, ugyanis a legújabb hírek szerint már fejlesztik a kis roadster, és a többi MG-Rover modell utódját a SAIC-Nanjing vegyesvállalat brit tervezőközpontjában. A TF következő generációja így akár már 2010-ben bemutatkozhat.