A franciák közzétették a nagyobbik kupé-kabriójuk első adatait és képeit, bár az élő bemutatóra csak az ősz folyamán kerül sor.
A Peugeot tervezői az elődnél már bevált receptet követték a 308 CC esetében is. Gyakorlatilag változatlanül hagyták a 308-as orrát, viszont a szélvédőtől hátrafelé teljesen új autót készítettek. Az első ablak eleve jóval laposabb szögben indul, mint a típuscsalád többi változatánál, az övvonal is meredekebben fut, a csomagtartó pedig meglehetősen magasan végződik. Az új kupé-kabrió arányai valamivel talán jobban sikerültek, mint az előző modelléi: a szélesebb és magasabb farrész miatt nem olyan feltűnő az ilyen összecsukható keménytetős modellekre jellemző hosszú csomagtérfedél, így zárt állapotban sokkal kellemesebb látványt nyújt a legtöbb szögből, mint a 307 CC.
A tető 20 másodperc alatt tűnik el a csomagtartóban, amely alaphelyzetben 403 literes, kabriózás közben azonban csak 226 liternyi hely marad benne különféle tárgyak szállítására. Az összecsukható keménytető persze már nem nagy újdonság, számos konkurens gyártó is kínál már ilyet, de a 308 CC így sem maradt meglepetés nélkül. Különleges első üléseket kapott, amelyek a megszokott szerepükön kívül más funkciókat is ellátnak. Oldalt kétféle légzsákot rejtenek, egyet fejmagasságban, egyet pedig derékmagasságban, és a Peugeot mérnökei olyan szellőzőrendszerrel is ellátták az ülőalkalmatosságokat, amely beállítható hőfokú meleg levegőt fúj nyaktájékon választható intenzitással, hogy ellensúlyozza a kabriózáskor óhatatlanul jelenl levő huzat kellemetlen hatásait.
A 308 CC-t a forgalmazás kezdetén kétféle motorral kínálják majd: az 1,6 literes PSA-BMW turbómotor 150 lóerős változatával, és egy kétliteres, 140 lóerős HDi dízellel. Később várhatóan bővül majd a kínálat, erősebb benzinmotorral, és egyes források szerint hibrid hajtsálánccal is, bár ez utóbbiról biztosat egyelőre nem tudunk. A kupé-kabrió hivatalos világpremierjét októberben, a Párizsi Autószalonon tartják, a forgalmazás kezdetének várható időpontjáról viszont még nincsenek információink.