A Honda amerikai luxusmárkája bemutatta az új TL-t, egyetlen olyan személyautójának utódját, amelynek nincsen európai megfelelője.
A korábbi TL nem volt különösebben érdekes autó: úgy nézett ki, mint egy kissé felfújt európai Honda Accord. Az 5-ös BMW ellenfelének szánt típus utódja azonban levetkőzi elegáns, de kissé fantáziátlan arculatát, és olyan ruhát ölt, amelyről messziről felismerhető lesz. Az új változatnak ugyanis kupé-szerű tetővonalat terveztek, és nagy, fémszínű felületekből álló ötszögletű hűtőmaszkot. Az összhatás az első kép alapján elég zavarosnak tűnik, bár lehet, hogy az új TL is egyike azoknak az autóknak, amelyek élőben sokkal jobban néznek ki, mint fotón.
A Honda egyelőre luxusmodelljeiben is a tőle megszokott sémát követi: keresztben beépített V6-os motorokat szerelnek az új TL-be is, amelyek kiviteltől függően vagy a két első kereket hajtják, vagy a Legendből ismert SH-AWD rendszeren keresztül mind a négyet. A kisebbik az előző generációban is használt 3,5 literes hathengeres 280 lóerős változata, a drágább TL-ekbe pedig az Acura RL (a Honda Legend amerikai megfelelője) 3,7 literes motorjának legújabb, 310 lóerős kivitelét építik. Összkerék-hajtás csak az erősebbik V6-oshoz jár, viszont mindkettőt kézzel is kapcsolható, ötsebességes, Sequential SportShift fantázianevű automata váltóval párosítják.
Valószínű, hogy elődjéhez hasonlóan az új TL-nek sem lesz európai megfelelője - bár az az érzésünk, hogy jobban járna a Honda, ha a Legend helyett inkább ezt a modellt forgalmazná nálunk is - és még az amerikai vásárlóknak is várniuk kell rá az év végéig.