Rövidesen bemutatják a GM új izomautóját, amelyre durván két és fél éve, a tanulmány bemutatása óta vár a közönség.
Egyelőre csak a fotók kerültek nyilvánosságra, és néhány meg nem erősített adat, de ennyi is elegendő, hogy viszonylag teljes képet alkothassunk a típusról. A tervezők láthatóan igyekeztek hűek maradni a tanulmány karakteréhez, így csak a részletek változtak. Nagyobb leső lámpákat, kisebb kerekeket és kevesebb díszítést kapott a szériaváltozat, viszont az alapforma és az autó karakterét meghatározó idomok kialakítása maradt, amilyen volt. A belső tér is jól passzol az autó férfias karakteréhez. A műszerfalon sok a szögletes részlet, az unalmas sötétszürke műanyag felületeket pedig sok fémszínű betéttel, és a '60-as évek hangulatát idéző műszerekkel igyekeztek feloldani.
Úgy néz ki, a négyhengeres motor emlegetése egyelőre nem több üres ijesztgetésnél, a Camaro vetélytársaihoz hasonlóan hat- és nyolchengeres motorokkal készül majd. Az alapkivitelek 3,6 literes, 296 lóreős V6-ost kapnak, ami az autó 1,7 tonna körüli tömege ellenére is elég lehet egy kis örömautózáshoz, a V8-fetisisztákat pedig a Corvette 6,2 literes motorjának visszafogottabb, 416 lovas változata elégítheti ki. Egyes vélemények szerint a Camaro nyújthatja az újkori amerikai izomautók mezőnyéből a legjobb vezetési élményt, hisz kisebb és könnyebb, mint a hatalmas Dodge Challenger, ugyanakkor független kerékfelfüggesztést építettek bele hátulra is, szemben a régimódi, merev tengelyes Mustanggal. Ráadásul a súlyelosztása is közel van az ideálishoz: a hátsó tengelyre 48, az elsőre 52% terhelés jut.
Mindez persze még nem tekinthető hivatalosnak, de a bemutató napokon, vagy legfeljebb heteken belül várható, annak ellenére, hogy a típus forgalmazása csak 2009 első felében indul.