A Porsche bemutatta a 911-es család legújabb frissített tagját, az üvegtetős 911 Targát. Az autó meghatározó eleme az 1,54 m² felületű, két részből álló, napfény- és hővédő üvegtető, melynek első fele gombnyomásra hét másodperc alatt kúszik a hátsó traktus alá, és így közel fél négyzetméteres szabad teret nyit az utasok feje felett.
LED-ek kerültek a hátsó lámpákba, és a nappali világítást is ezekkel oldják meg, míg a ködlámpák a korábbinál kisebbek lettek. Két új, közvetlen befecskendezéses motor jelent meg a kínálatban, melyekhez a Porschénál PDK-nak nevezett hétfokozatú, dupla kuplungos váltó jár. A Targa 4 modellt 3,6 literes, hathengeres boxer hajtja 345 lóerővel, míg a Targa 4S-ben kétszáz köbcentivel nagyobb és 40 lóerővel izmosabb motor dübörög. A 0-100 km/h-s gyorsulások időtartama sorrendben 5 és 4,7 másodperc, a végsebesség adatai 284 és 297 km/h.
Az utastérben jelentős előrelépés a Porsche Communication Management 3.0 megjelenése, melynek fő újításai az egyszerűsített érintőképernyő, valamint az opcionális merevlemezes navigációs rendszer. A PCM 3.0 ezen kívül alkalmas XM műholdas rádióadások vételére, Bluetooth-kapcsolatra, az iPodok csatlakoztatása sem okoz gondot, de USB-n és jack dugón keresztül is köthetünk perifériát a berendezéshez.