A Volkswagen-csoport nemigen szellőzteti a Bugattival kapcsolatos terveit, de néhány információmorzsát azért elhullajtottak a cég vezetői a lehetséges fejlesztési irányról.
A legfontosabb információ, amely magától Franz-Joseph Paefgentől, a Bugatti igazgatójától származik, hogy már hozzáfogtak a következő modell megtervezéséhez. Részleteket egyelőre nem tudunk, de Paefgen szerint nemigen változtatnak a fejlesztés irányán. Ez valószínűleg annyit jelent, hogy a Veyron koncepcióját fejlesztik tovább: egy hasonlóan komplex, de még erősebb, és még több csúcstechnikát felvonultató sportkocsi bemutatására számíthatunk. A W16-os motor várhatóan megmarad, hisz a Bugatti tervezőrészlegének igazgatója, Dr. Wolfgang Schreiber szerint bőven van még benne tartalék. A szakember szerint a motor maximális nyomatékát a jelenlegi 1250 Nm-ről bármikor könnyedén 1500 Nm-re növelhetik, ami hasonló arányú teljesítmény-növekedést hozhat magával, azaz játszva elérhető a motorral az 1200 lóerős határ.
A fejlesztéseket persze nem sietik el a Bugattinál: azt ígérték, a Veyronból kerek 300 példány készül majd, és cég korlátozott gyártókapacitása, illetve az autó csillagászati ára miatt 2011-ig aligha érnek a sorozat végére. Ráadásul a márka fejlesztése a Volkswagen számára lényegében nem sokkal több, mint drága reklám - a Veyronba ölt euró-százmillióknak is csak egy kis része térülhet meg -, így az új modell bemutatására biztosan nem kerülhet sor 2012 előtt.