Korábban csak rajzokon láthattuk a brit sportkocsit, de már akkor is feltűnt szemtelen hasonlósága a Ferrari korábbi szupersportkocsijával.
Most azonban leleplezték a sorozatgyártásra szánt változatot, amely látványra talán egy fokkal még közelebb áll az olasz példaképhez. Ugyanaz a jellegzetes tetővonal, a masszív farrész és a hosszú orr jellemezte arányok, még a négy kerek hátsó lámpatest is stimmel. Egyedül az orr-rész, és néhány kisebb, az autó alapvető karakterét nem befolyásoló részlet különbözik, de piros színben biztosan összetéveszthető lesz az AF10 az Enzóval, havalaki távolabbról nézi.
Pedig a lemezek alatt teljesen más a két autó. Az Arash vagy 160 kg-mal könnyebb - csupán 1200 kilogrammos - viszont hétliteres V8-as motorja, amely a Corvette Z06-osból származik, 530 lóerős, így 130 lóerővel gyengébb az Enzo V12-esénél. Praktikusan a két autó menetteljesítményei közt nincs jelentős különbség: az AF10-es 96 km/h-ra 3,4 másodperc alatt gyorsulhat, és a végsebessége is 320 km/h felett van, így már ez az alapkivitel is elég lehet bárkinek, aki a nyers erőért, és nem a presztízs kedvéért vesz sportkocsit. A GM-nek persze van erősebb nyolchengerese is: az Arash egy 850 lóerős csúcsmodellt ígér.
Egy ilyen utcai versenygép persze akkor sem olcsó, ha a neve ismeretlen: nagyjából 170 ezer fontba kerül majd egy-egy példány, azaz átszámítva kb. 55 millió forintért szerezhető be az angol Enzo-pótlék.