A Los Angeles Auto Show-n leplezték le a Camry alapjaira épített kombinált hajtású tanulmányt, amely sűrített gázzal üzemel.
A típus lényegében csak a már meglevő technikákat egyesíti: a Toyota bevált hibrid hajtását ezúttal egy olyan motorral kombinálták, amely a csomagtartó alá, a pótkerék helyére épített gáztartályokból kapja az üzemanyagot. A prototípus, amelyet teli hűtőmaszkja különböztet meg a többi Camrytól, egy feltöltéssel mintegy 400 km-t tehet meg, és a gyáriak szerint valamivel gyengébb, mint benzines megfelelője - ugyanúgy, ahogy minden gázzal üzemelő, belsőégésű motorral hajtott jármű. Cserébe a típus jóval kevesebb káros anyagot bocsát a levegőbe, mint benzines, vagy dízelmotorral hajtott társai, és a hibid hajtásláncnak köszönhetően városi forgalomban is igen takarékos.
Számszerű adatokat egyelőre nem közölt a gyártó, és elképzelhető, hogy nem is fog, hiszen a kiállított autót egyedi prototípusnak szánják, a gyártását egyelőre nem tervezik.