Bár az R10-es sem talált eddig legyőzőre, az Audi versenyrészlegénél már az utódmodellen dolgoznak, amely R15 TDI nevet kapja.
Az alapkoncepción egyelőre nem változtatnak, az új versenyautó ugyanúgy nyitott lesz, és ugyanúgy dízelmotor hajtja majd, mint az idén használt R10-est, de a tervezők szerint itt vége is a hasonlóságoknak. A V12-es dízelmotort egy kisebb, könnyebb és hatékonyabb szerkezet váltja, valószínűleg kevesebb - 8 vagy 10 - hengerrel, és úgy tudjuk, a versenyautó méretei is kisebbek lesznek. A gyártó célja természetesen továbbra is csak a győzelem lehet, és az elmúlt két év eredményei alapján egyáltalán nem biztos, hogy jövőre az R10-essel képesek lennének megtartani az első helyet a villámgyors Peugeot 908-asokkal szemben, ezért döntöttek az új versenygép megtervezése mellett.
Az R15 TDI-ről eddig csak annyit tudunk, hogy készül, az Audi egyelőre titokban tartja a részleteket, így valószínűleg csak jövő márciusban, a Sebringben esedékes első bevetés előtt néhány nappal tudhatunk meg többet az új versenyautóról.