Szokatlan megoldással állt elő a brit gyártó: korábban eladott autók számára készített teljesítménynövelő csomagot.
A sportcsomaggal gyakorlatilag azokat a változtatásokat alkalmazzák a 4,3 literes motorral készült Vantage V8-asokon, amelyeket az új, 4,7 literes változathoz fejlesztettek ki. A legfontosabb újdonság az átdolgozott szívórendszer, amely 5500-as fordulatszámnál egy szelep kinyitásával változtat a motor hangolásán. Emellett a motorelektronika is új programot kap, amely többek között a magasabb oktánszámú benzint is felismeri, így a gyújtás időzítésének megváltoztatásával jobban ki tudja használni a drágább üzemanyag nyújtotta lehetőségeket. A végeredmény a korábbi 380 helyett kerek 400 lóerős csúcsteljesítmény, és 410 helyett 420 Nm-es csúcsnyomaték. Mivel a motor elsősorban a felső fordulatszám-tartományban lesz erősebb, és növekszik, a gyorsulás 0-ról 100 km/h-ra alig változik, viszont az autó végsebessége 280-ról 285 km/h-ra nő. A motoron kívül a készlet a futómű áthangolásához szükséges alkatrészeket is tartalmazza: merevebb rugókat és a hozzájuk illeszkedő Bilstein legéscsillapítókat.
Az átalakításokat az Aston Martin szervizek végzik, természetesen az autó vételárához illő borsos áron.