Épp elkezdett volna eredményeket hozni a gyári WRC csapat, ám a válság miatt többször már nem állnak rajthoz a gyári SX4-esek.
A Suzuki hasonlóan váratlanul döntött a raliprogram törléséről, mint korábban a Honda az F1-ből való kivonulásról: egyszerűen túl költségesnek ítélték a versenyzést ahhoz képest, hogy az utóbbi hónapokban milyen mértékű eladáscsökkenéssel kellett szembesülniük. A japánok úgy vélik, most jobban teszik, ha inkább új típusok fejlesztésébe fektetik a pénzüket, ahelyett hogy drága versenyautókat építenének, amelyek csak többévnyi fejlesztés után hozhatnak jó reklámnak számító győzelmeket.
A japán gyártó 2002-ben indította be raliprogramját a Junior WRC kategóriában, ahol először az Ignis, majd a Swift révén több bajnoki címet is begyűjtöttek. Négy év után, 2006 elején döntöttek a továbblépés mellett: ekkor mutatták be az SX4 WRC első prototípusát, ám az autó csak a 2008-as idényre került olyan állapotba, hogy egy teljes idényt végigversenyezhessenek vele. Az utolsó versenyeken már az eredmények is biztatóak voltak: Per-Gunnar Andersson Japánban és a Wales Ralin elért két ötödik helyezése azt mutatja, hogy az SX4 gyorsabb és megbízhatóbb lett az idény folyamán. Sajnos az már nem derül ki, hogy a Suzuki versenygépekben benne van-e a győzelem lehetősége, hiszen leállítják a fejlesztést, a sárga versenyautókkal pedig legfeljebb privát csapatoknál találkozhatunk 2009-ben.
A gyáriak azt mondják, a korábban kiadott versenyautókhoz még biztosítják az alkatrészellátást, így a Super 1600-as kategóriában egy darabig még láthatunk jó néhány Suzukit versenyezni, ha másutt nem is, a nemzeti bajnokságokban biztosan. A sportág szerelmesei azonban legfeljebb remélhetik, hogy a márka a válság elmúltával visszatér az autóversenyzéshez.