Meglepetésre csak április végén, Sanghajban leplezik le az új, négyajtós kupét, annak ellenére, hogy már tavaly nyilvánosságra hozták az első fotókat és adatokat.
Korábban úgy tűnt, a Porsche csak arra vár, hogy a Genfi Autószalonon a lehető legnagyobb publikum előtt tarthassa meg a bemutatót, de kiderült, hogy nem erről van szó. Inkább az új piacnak számító Kínát célozták meg, nyilván abban a reményben, hogy az ázsiai ország legtehetősebb lakói, akik önmagukban is milliós tömeget jelentenek, felfigyelnek a típusra. Ez manapság már nem is olyan meglepő döntés, hiszen Kína az utóbbi három-négy évben autófogyasztásban is felzárkózott Japán, Európa és az Egyesült Államok mellé, és bár odaát is egyre keményebb a verseny, sok gyártó abban reménykedik, hogy könnyebben labdába rúghat - különösen a luxusautók között -, mint a mára teljesen telítettnek számító régi piacokon.
A Panameráról egyelőre viszonylag keveset tudunk, bár annyi már bizonyos, hogy egy 300 lóerős Audi V6-ossal vagy a Porsche 4,8 literes V8-asával lehet majd megvásárolni - ez utóbbi turbók nélkül 400, feltöltéssel 500 lóerő leadására képes. Az összes változat a Porsche új, PDK fantázianevű dupla kuplungos váltójával érkezik.