A General Motors egyelőre nem használta ki a Camaróban rejlő összes lehetőséget, de egy amerikai tuningcég, a Hennessey Performance elkészítette az eddigi legerősebb változatot.
Nem is kellett nagyon messze menni a megfelelő motorért: a Corvette ZR1-es kompresszoros V8-asa, az LS9-es épp megfelelt a célnak. Még átdolgozni sem kellett nagyon, hogy elérje a 705 lóerős teljesítményt, hiszen már gyári állapotában is közel 640 lóerős - elég volt néhány kisebb változtatás a motorelektronikában. Valószínűleg tovább is növelhették volna a teljesítményt, de a legtöbb vásárlónak így is túl nagy falat lesz, ha egy óvatlan mozdulattal ekkora teljesítményt szabadíthat a hátsó kerekekre. A Hennessey persze nem csak a motort cseréli ki, és a motorháztetőre készít egy nagy lyukat, hogy elférjen a magasra nyúló kompresszorház, de a Camaro többi alkatrészét is a megnövekedett igénybevételhez igazítja. Leültetik a futóművet, a gyári fékeket a Corvette kerámiatrácsás rendszerére cserélik, nagyobb felniket és nagy teljesítményű Michelin PS2 abroncsokat szerelnek fel, és az autóra ható leszorítóerőt is igyekeznek megnövelni a látványos lökhárító- és küszöbtoldatokkal. A legszebb azonban az, hogy a tuningmesterek eközben érintetlenül hagyták a Camaro karakterét: a Henessey modellje érzésünk szerint akár gyári csúcsmodell is lehetne.
A HPE700-as persze nem olcsó, az ára 109 500 dollár, azaz átszámítva bő 22 millió forint, bár ebben az összegben már az az egy napos vezetéstechnikai tréning is benne van, amelyet azért szerveznek, hogy a vásárlók túléljék az első hetet a félelmetes izomkolosszus volánja mögött.