2004-ben kezdték építeni, és durván 100 millió euróba került a Porsche történetét bemutató állandó kiállítás, ahol mintegy nyolcvan, nagyrészt igen ritka járművet lehet majd testközelből megcsodálni 5600 négyzetméteren.
Az új épület, amely a bécsi építész, Delgan Meissl tervei alapján készült, ugyanott áll, ahol a Porsche Design első irodái működtek, és nem csak a Porsche gyár történetének fontosabb állomásaira emlékeztet, de Ferdinand Porsche korábbi munkáira is. Egyebek közt látható lesz az Austro-Daimler Sascha versenygép 1922-ből, az 1947-es Cisitalia 360-as, de egy tökéletes állapotba hozott 1950-es évjáratú VW Bogár is.
A kiállítás nagy részét persze a Porsche sport- és versenyautói adják: az első generációs 356-ostól az orrmotoros 924-es és a 928-as utcai modelleken keresztül a 911-es összes változatáig, illetve a Carrera GT-ig valamennyi fontos szériamodell látható lesz a múzeumban, de legalább ilyen érdekes, ha nem érdekesebb a több tucatnyi legendás versenyautó.
Kiállítják az első Typ 64 prototípus kézzel kalapált karosszériáját éppúgy, mint az 1960-as évek formulaautóit, vagy a hosszú távú versenyeket évtizedekig uraló modelleket a könnyed 904-estől a brutális 917-eseken át a mindent letaroló 956-osokig és 962-esekig. Soha meg nem valósult tanulmányautókkal is találkozhat a közönség, például a 911-es nyújtott tengelytávú, négyszemélyes változatával vagy az elképesztő erőt sugárzó PanAmerica tanulmánnyal, amely 1989 óta porosodott a Porsche egyik raktárában.
A Porsche múzeum, amely a cég stuttgarti központjában kapott helyet, január 31-én nyitja meg kapuit, és a tervek szerint évente akár több mint 200 ezer látogatót is fogadhat.